Instagram Sponsorlu Reklam
Instagram artık dönemin en aktif şekilde kullanılan uygulamalarından biri olarak biliniyor. Ayrıca uygulama içerisinde yapılan gelişimler ve yeni nesil özellikler çok daha fazla artıya sahip olmanızı sağlıyor. Kullanım alanlarının geniş olması da birden çok faktörünün bulunmasına ve daha geniş bir kitleye hitap etmesine ortam hazırlıyor. Bu yüzden de hem bireysel hem de kurumsal olarak Instagram hesapları açılmaya devam ediliyor. Ayrıca Instagram bünyesinde sponsorlu reklam veriliyor. Bu da büyük bir artı barındıran konular arasında yer alıyor. Instagram sponsorlu reklam olayının ne olduğuna değinmek gerekirse, bunlar uygulama üzerinde gösterilen hikaye reklamları olarak biliniyorlar. Hikaye içerisinde daha iyi özelliklerin ve ilerlemelerin sağlanması mümkün oluyor. Ayrıca hikayelerin verilmesi sırasında da Instagram Facebook reklam yöneticisi kullanılıyor. Söz konusu reklam yöneticisini kullandığınız zaman da Instagram bünyesinde de reklam verebilmeniz mümkün oluyor.
Birçok kişinin kullandığı ve farklı milyarlarca kişiye ulaşımı sağlayan Instagram sayesinde de verdiğiniz reklamların geri dönüşü büyük oluyor. Sponsorlu Instagram reklamlarının bu denli değerli görülmesinin nedeni de bu. Hatta artık eskisinden çok daha fazla kullanılıyor. Günden güne artan talep, bu tarz reklamların daha çok tercih edilmesine neden oluyor da denilebilir. Özellikle barındırdığı avantajlar bu konudaki tercihlerinizi etkiliyor. Peki siz Instagram sponsorlu reklamlarının avantajlarından haberdar mısınız?
Instagram Sponsorlu Reklamın Avantajları
Instagram reklam seçeneklerinin sponsorlu olması hedef kitlenizin çeşitlenmesi açısından oldukça önemli. Sizin kendi hizmet sahanızda yer alan müşterilerinizle buluşmanızı yani, hedef kitlenizin potansiyel kitlenize dönüşmesini sağlıyor. Hatta bu süreç içerisinde en iyi olanaklardan faydalanarak çok daha başarılı olmanız mümkün oluyor. Gerek bireysel gerekse kurumsal olarak yürüttüğünüz çalışmaların daha seri ve etkili bir şekilde öne çıkması konusunda büyük bir etkisinin olduğu da söylenebilir. Diğer yandan sizin parametrelerinize uygun bir kitleye hitap etmeniz konusunda da faydalı olduğu açık. Kullanırken de sadece hesabınızın reklamını yapma zorunluluğunuz yok, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi, markanızı tanıtabilirsiniz. Hatta web sitelerinizi ve blog yazılarınızı da ele almanız mümkün.
Instagram Sponsorlu Reklam Nasıl Verilir?
Instagram ücreti tanıtım adı altında günlük olarak değişkenlik göstermektedir. Yani ücretlendirme konusunda herhangi bir alt limit sınırı bulunmamaktadır. Hedeflediğiniz kitleye ulaşmak isterken var olan bütçenize uygun bir ilerleme kaydetmeniz de mümkündür. Bunun yanı sıra Instagram sponsorlu reklamların nasıl verilmesi gerektiğine değinilirse öncelikli olarak dikkat etmeniz gerekenler vardır. Bunlardan biri Instagram profilinizin Facebook reklam yöneticisine bağlanmasıyla alakalıdır. Yani hesabınızın kişisel değil bir işletme hesabı olması gerekir. Sonrasında da reklamlar ve reklam alanları kısmına girmeniz gerekir. Doğru adımları takip ettiğiniz andan itibaren hem doğru şekilde reklam verebilir hem de sorunsuz bir biçimde ilerleme kaydedebilirsiniz. Bu sayede dijital ortamlarda kendinizi öne çıkarmanız mümkün olabilmektedir.